fbpx

Wil je ook een continue stroom enthousiaste klanten? Klanten, die jouw beste marketing- en verkoopkanaal worden 

 Praktische tips om meteen mee aan de slag te gaan 

 Je wordt een echte klantmagneet

 Je haalt meer omzet en voldoening uit bestaande samenwerkingen

 De verwachtingen van klanten worden waargemaakt én overtroffen  

 Je voorkomt slechte reviews 

 Je maakt van jouw klanten je beste marketingkanaal 

 Tips om fans te creëren, die overal verkondigen hoe fijn het is om met jou te werken.

 

ebook_ enthousiaste klanten _ Klantenlab

Wil je ook een continue stroom enthousiaste klanten? Klanten, die jouw beste marketing- en verkoopkanaal worden

ebook_ enthousiaste klanten _ Klantenlab

 Praktische tips om meteen mee aan de slag te gaan 

 Je wordt een echte klantmagneet

 Je haalt meer omzet en voldoening uit bestaande samenwerkingen

 De verwachtingen van klanten worden waargemaakt én overtroffen  

 Je voorkomt slechte reviews 

 Je maakt van jouw klanten je beste marketingkanaal 

 Tips om fans te creëren, die overal verkondigen hoe fijn het is om met jou te werken.

Hartelijk bedankt voor jouw nieuwe e-book! Ik heb het met heel erg veel plezier gelezen. Vanzelfsprekend als je ruim 34 jaar in de verkoop zit is niet alles nieuw, maar zelfs voor mij toch goed om alles weer even op te frissen. Onbewust doe ik al wel veel goed, maar het is soms zeker even nodig om weer de punten op de i te zetten. Complimenten voor de uitvoering. Het is boek is duidelijk, helder, leest gemakkelijk weg en is prettig geschreven. Gefeliciteerd met dit mooie stuk! 

Arjan Benning

Hilkman Winkelinrichting

Het hóeft niet zo’n worsteling te zijn: ook voor jou liggen enthousiaste klanten binnen handbereik. 

Herkenbaar, hoor. Dat het niet altijd allemaal even soepel loopt. Dat het soms hard werken is om nieuwe klanten aan te trekken én hen zo enthousiast te maken dat ze bij je terug blijven komen en ware ambassadeurs worden. 

Ik heb ruim 20 jaar als marketingadviseur en – manager gewerkt bij uiteenlopende bedrijven. Zodra we ons écht gingen verdiepen in de klant en deze inzichten gebruikten om een aantrekkelijke marketing en aanbod neer te zetten, zagen we dat we steeds makkelijker klanten aan gingen trekken. Door ook de processen zo in te richten dat ze werkten voor een bedrijf én hun klanten, werden de klanten steeds enthousiaster. We maakten de verwachtingen niet alleen waar, we overtroffen ze zelfs. 

Al deze ervaring heb ik gebundeld in een overzichtelijk en praktisch e-book, zodat jij ook die continue stroom van enthousiaste klanten gaat aantrekken. 

Mooi e-book, complimenten 👌. Ik ga meteen een paar tips in de praktijk brengen. Voor een goede basis ga ik voor de tip ‘zet het op een koffiemok ☕ . Als het gaat om aandacht staat de tip ‘Geef, maar verwacht niets terug’ heel dicht bij mij. En ‘Verras je klant op een moment dat ze het niet verwachten’ dat lijkt me een mooie om mee aan de slag te gaan. 

Chantal Bannink

Lentebloesem

Bouw ook een feestje voor jouw klanten. Maak ze zo enthousiast dat ze bij je terug blijven komen en anderen vertellen hoe fantastisch jij bent. 

Hoe? Ik geef je vijf manieren om je klanten enthousiast te maken. 

ebook_ enthousiaste klanten _ Klantenlab
ebook_ enthousiaste klanten _ Klantenlab

Je bent er bijna!

Waar mag ik het e-book naartoe sturen?