Aanbod

Voor het vinden, binden en behouden van je klanten

Aanbod

Voor het vinden, binden en behouden van je klanten.

HERKEN JE DIT?

Altijd maar weer dat leuren om klanten. De aanwas van leads blijft uit. Ook al stop je uren in het maken van blogs, vlogs of posts voor LinkedIn. Je hebt weinig bereik en interactie. En op netwerkborrels weet je net niet de juiste snaar te raken in je gesprekken.  Je geeft niet op. Nóg een social media kanaal, koude acquisitie, een groter marketingbudget. Dat moet beter kunnen? Toch?

En dan die klanten een andere verwachting te hebben. Je had het toch zo duidelijk omschreven in de offerte en op je website? En toch vragen ze om meer. Of zijn ze niet tevreden met het resultaat. Je supportmedewerkers krijgen steeds dezelfde vragen van de klanten. Ze moeten het proces steeds opnieuw uitleggen. Eigenlijk wil je niet dat ze daar zoveel tijd mee bezig zijn. Toch?

Je bouwt geen langdurige relaties op met je klanten. Dat is logisch, want een vervolgaanbod dat heb je eigenlijk niet. En echt heel tevreden waren ze ook niet. De beloofde review laat dan ook op zich wachten. Laat staan dat hij jouw naam gaat noemen bij een collega-bedrijf dat op zoek is. Nee, het hele verhaal begint weer opnieuw. Je kunt weer op zoek naar nieuwe klanten.

En eigenlijk heb je het gewoon wel op orde. Je organisatie staat als een huis. Je dienstverlening klopt en de specialisten hebben de juiste kennis. Je weet dat veel partijen zouden kunnen profiteren van jullie expertise. Want dat jullie je vak verstaan, dat is zeker. Maar hoe zorg je dat de klant dat ook ziet en ervaart? Dat blijkt vaak lastig.

Zou het niet geweldig zijn:  

  • Als je niet meer continue op jacht hoeft naar nieuwe klanten.
  • Als je vooral met klanten werkt die je wat opleveren. Omzet, winst en een positieve energie.
  • Als je klanten bij jou komen, omdat je de juiste snaar weet te raken. Online en offline.
  • Als bestaande of oude klanten zo enthousiast zijn, dat ze jouw naam overal noemen.
  • Als  je klanttevredenheid een enorme boost krijgt. 
  • Als je samenwerking soepel loopt. Zonder misverstanden en verkeerde verwachtingen.

Ben jij eraan toe dat:

Jouw marketing, communicatie, processen en aanbod aansluiten bij jouw klanten &
Je een duidelijk eigen geluid ontwikkelt &
Je makkelijker keuzes kunt maken doordat je weet wat bij jou & bij je klant past &
Je niet alles half doet, maar je echt richt op zaken die aansluiten bij jouw merk & jouw klant &
Je met minder marketingbudget meer resultaten behaalt &

Dat is mogelijk. Ik kan je daarbij helpen. 

 

Ik verdiep me in jouw organisatie en klanten. Hun waarheid is jouw waarheid, dus zorg ik dat jij die kent. Zodat jij hen kunt geven waar ze bewust of onbewust behoefte aan hebben. Ik onderzoek waar klantbeleving en merk samen komen. Zodat jij jouw marketing, communicatie, processen en dienstverlening kunt verbeteren. Op een manier die past bij jou én bij je klant. 

Niewsgierig geworden? Laat een bericht achter en ik neem binnen 1 werkdag contact met je op.

TRAJECT KLANTFOCUS

Investeren in marketing en sales zonder dat het concrete resultaten oplevert? Ontevreden klanten? Of veel éénmalige klanten? Met relevante klantinzichten behoort dit tot het verleden.

Na afloop van dit traject verbind jij klantinzichten moeiteloos aan je marketing, communicatie, processen en diensten. En weet jij welke stappen je moet zetten om moeiteloos klanten aan te trekken, aan je te binden en langdurige relaties mee op te bouwen.

Meer informatie

TRAJECT RAAK

Van een grijze muis is nog nooit iemand fan geworden. Hoe zit dat bij jou? Ben jij die grijze muis? Die organisatie zonder een sterk eigen geluid. Die organisatie die onzichtbaar is voor potentiële klanten?  Online en offline?

In dit traject gaan we zoeken naar jouw essentie. Waar sta je voor? Wat is je boodschap? Maar ook, waar kun je je klanten mee raken? Waar haken ze op aan? Zodat jij na afloop een plan in handen hebt waarmee jij een echte klantmagneet wordt. 

Meer informatie

WAT PAST BIJ ONS BEDRIJF?

Nieuwsgierig naar welk traject het best bij jullie bedrijf past?
Vraag dan een gratis oriëntatiegesprek aan!

geDAAN voor zakelijke dienstverleners

Michiel, omop.nl

Michiel, Omop.nl

“In 2018 hebben we omop.nl overgenomen. Onder begeleiding van Danielle zijn we aan de slag gegaan met onze kernwaarden en hebben we gebruikers geïnterviewd. Nu hebben we een nieuwe branding én een product dat beter aansluit op de klantwensen. Daarmee hebben we al een aantal grote, nieuwe klanten gekregen.”

Dit zeggen andere zakelijke dienstverleners over mij

Jeroen, Corvus Infra

Jeroen, Corvus Infra

“Bij de opstart van Corvus Infra hebben we Danielle gevraagd ons te begeleiden bij het leggen van een stevig fundament. Onder haar begeleiding zijn we samen aan de slag gegaan met onze kernwaarden en klantbelofte. Dit is uiteindelijk de basis geworden van onze branding, content en alle uitingen die wij doen.”