Blog

Blog

Wil je meer weten over marketing, klantbeleving en klantreizen?
Ben je op zoek naar tips die je helpen om je klanten beter te bedienen? Tips die ervoor zorgen dat je makkelijker klanten vindt? Of wil je jouw organisatie nog duidelijker en herkenbaarder in de markt zetten?
Dan ben je hier op de juiste plek.
In alle blogs vind je praktische en makkelijk toepasbare tips over marketing en klantbeleving. Tips waarmee je meteen aan de slag kunt. Simpele adviezen die je snapt en waarmee je direct je marketing of klantbeleving kunt verbeteren. Zodat ook jij straks moeiteloos klanten vindt, bindt en behoudt.
Aan de slag: maak een persona
Je bent er helemaal klaar mee. Het lijkt alsof je de klik met je klanten maar niet kunt maken. Het lijkt of datgene dat jij de wereld in slingert niet bij hen landt, dat ze niet getriggerd worden om contact met je op te nemen. Jouw posts. blogs en video's lijken...
De ervaring leert: Edwin den Heijer
Ook als ondernemer hebben we klantervaringen. Zowel zakelijk als privé. Niet elke klantervaring doet iets met je. Maar van de uitschieters kunnen we allemaal iets leren. Waar werd je enthousiast van? Hoe kon jouw leverancier je verrassen? Of waarom zet je ergens...
Vijf valkuilen bij het in kaart brengen van de klantreis
Hoef ik je niet meer te overtuigen dat het je tijd en moeite echt waard is? En wil je echt aan de slag met (zelf) in kaart brengen van de customer journey? Mooi! Maar pas op, als je aan de slag gaat, wil je natuurlijk wel dat jouw tijd, energie en middelen goed...
De ervaring leert: Piet van der Putten
Ook als ondernemer hebben we klantervaringen. Zowel zakelijk als privé. Niet elke klantervaring doet iets met je. Maar van de uitschieters kunnen we allemaal iets leren. Waar werd je enthousiast van? Hoe kon jouw leverancier je verrassen? Of waarom zet je ergens...
De ervaring leert: Evert-Jan Hagen
Ook als ondernemer hebben we klantervaringen. Zowel zakelijk als privé. Niet elke klantervaring doet iets met je. Maar van de uitschieters kunnen we allemaal iets leren. Waar werd je enthousiast van? Hoe kon jouw leverancier je verrassen? Of waarom zet je ergens...
De ervaring leert: de klantervaring van Marleen Sahetapy
Ook als ondernemer hebben we klantervaringen. Zowel zakelijk als privé. Niet elke klantervaring doet iets met je. Maar van de uitschieters kunnen we allemaal iets leren. Waar werd je enthousiast van? Hoe kon jouw leverancier je verrassen? Of waarom zet je ergens...
Wat is een buyer persona? En wat kun je ermee?
Een persona, dat is toch net zoiets als je doelgroep? Nou, nee. Deels natuurlijk wel, hoor. Maar een persona gaat verder. Veel verder. Waar je bij doelgroep bepaling nog heel erg in algemeenheden blijft hangen, ga je bij het opstellen van een persona veel meer de...
De ervaring leert: de klantervaring van Erwin Wils
Ook als ondernemer hebben we klantervaringen. Zowel zakelijk als privé. Niet elke klantervaring doet iets met je. Maar van de uitschieters kunnen we allemaal iets leren. Waar werd je enthousiast van? Hoe kon jouw leverancier je verrassen? Of waarom zet je ergens...
De ervaring leert: de klantervaring van Puck Senders
Ook als ondernemer hebben we klantervaringen. Zowel zakelijk als privé. Niet elke klantervaring doet iets met je. Maar van de uitschieters kunnen we allemaal iets leren. Waar werd je enthousiast van? Hoe kon jouw leverancier je verrassen? Of waarom zet je ergens...