Blog 

Blog

Wil je meer weten over marketing, klantbeleving en klantreizen?
Ben je op zoek naar tips die je helpen om je klanten beter te bedienen? Tips die ervoor zorgen dat je makkelijker klanten vindt? Of wil je jouw organisatie nog duidelijker en herkenbaarder in de markt zetten? 

Dan ben je hier op de juiste plek.

In alle blogs vind je praktische en makkelijk toepasbare tips over marketing en klantbeleving. Tips waarmee je meteen aan de slag kunt. Simpele adviezen die je snapt en waarmee je direct je marketing of klantbeleving kunt verbeteren. Zodat ook jij straks moeiteloos klanten vindt, bindt en behoudt. 

Klantbeleving
Drie alternatieven voor het jaarlijkse relatiegeschenk in december
Drie alternatieven voor het jaarlijkse relatiegeschenk in december

Drie alternatieven voor het jaarlijkse relatiegeschenk in december

September. De pepernoten liggen alweer in de winkel, de dagen worden langzaam maar zeker korter en jij vraagt je af wat je dit jaar weer als relatiegeschenk moet geven aan je nieuwe én je trouwe klanten. Wat is dat toch lastig. Je wilt opvallen tussen de massa, het...

Lees meer
De ervaring leertKlantbeleving
De ervaring leert | De klantervaring van Suzanne Nieuwenhout
De ervaring leert | De klantervaring van Suzanne Nieuwenhout

De ervaring leert | De klantervaring van Suzanne Nieuwenhout

Ook als ondernemer hebben we klantervaringen. Zowel zakelijk als privé. Niet elke klantervaring doet iets met je. Maar van de uitschieters kunnen we allemaal iets leren. Waar werd je enthousiast van? Hoe kon jouw leverancier je verrassen? Of waarom zet je ergens...

Lees meer
Customer journeyIdeale klantKernwaardenMarketingProfilering & branding
Impact maken met jouw marketing? Het kan ook met beperkte middelen
Impact maken met jouw marketing? Het kan ook met beperkte middelen

Impact maken met jouw marketing? Het kan ook met beperkte middelen

Marketing heeft alleen maar zin als je er veel tijd en geld in stopt. Nou, ik geloof daar dus niet in. Ik denk dat ook jij, als je de jouw beperkte tijd en middelen op de juiste manier inzet, meer kunt bereiken dan je nu denkt. Je hebt dus een beperkt...

Lees meer
Customer journey
Maak de stap van werken voor iedereen naar werken voor je ideale klant
Maak de stap van werken voor iedereen naar werken voor je ideale klant

Maak de stap van werken voor iedereen naar werken voor je ideale klant

Weet jij wie het probleem of het verlangen heeft dat jij op kunt lossen? Wie jouw ideale klant is? Ja? Mooi zo. Nog niet? Dan is er werk aan de winkel. Want hoe beter je dat weet, hoe beter jij jezelf in de markt kunt zetten en je product of dienst kunt afstemmen...

Lees meer