Blog 

Blog

Wil je meer weten over marketing, klantbeleving en klantreizen?
Ben je op zoek naar tips die je helpen om je klanten beter te bedienen? Tips die ervoor zorgen dat je makkelijker klanten vindt? Of wil je jouw organisatie nog duidelijker en herkenbaarder in de markt zetten? 

Dan ben je hier op de juiste plek.

In alle blogs vind je praktische en makkelijk toepasbare tips over marketing en klantbeleving. Tips waarmee je meteen aan de slag kunt. Simpele adviezen die je snapt en waarmee je direct je marketing of klantbeleving kunt verbeteren. Zodat ook jij straks moeiteloos klanten vindt, bindt en behoudt. 

Ideale klant
Wil je je op meer dan één doelgroep richten? Zo pak je dat aan
Wil je je op meer dan één doelgroep richten? Zo pak je dat aan

Wil je je op meer dan één doelgroep richten? Zo pak je dat aan

Je moet je nooit op meer dan één doelgroep richten, maar gewoon bij één doelgroep houden. Dit heb je vast wel vaker gehoord. En het is ook een goed advies. Het levert je meer focus, een gerichte besteding van je kostbare tijd en budgetten én duidelijke communicatie...

Lees meer
Customer journeyIdeale klantKlantbeleving
Meer uit je bestaande klanten halen. Kleine moeite, groot plezier.
Meer uit je bestaande klanten halen. Kleine moeite, groot plezier.

Meer uit je bestaande klanten halen. Kleine moeite, groot plezier.

Herkenbaar? Dat bijna-te-mooi-om-waar-te-zijn aanbod van die telecomprovider waar jij al jaren lid bent. Een aanbod dat alleen voor nieuwe klanten geldt. Jij, als jarenlange trouwe klant, blijft gewoon hetzelfde betalen. Bewust of onbewust is dit wat veel...

Lees meer
Customer journeyKlantbeleving
5 redenen om je als zakelijk dienstverlener in de klantreis te verdiepen
5 redenen om je als zakelijk dienstverlener in de klantreis te verdiepen

5 redenen om je als zakelijk dienstverlener in de klantreis te verdiepen

Wat is de reden dat grote organisaties als KLM, NS, banken, verzekeraars en grote organisaties uitgebreid onderzoek laten doen naar de klantervaring en klantreis? Waarom laten deze grote organisaties zelfs hele customer experience afdelingen optuigen? En wat kun...

Lees meer