fbpx

Customer Journey Marketing |Competence Factory

Customer Journey Marketing. Je komt het steeds vaker tegen en je bent nieuwsgierig geworden naar het hoe en wat. Watis het nu eigenlijk? En hoe kun jij het inzetten in jouw organisatie? Herken je je daarin? Dan is deze ééndaagse training van Competence Factory echt iets voor jou. 

Customer Journey Marketing

De customer journey (of klantreis) beschrijft de fasen die een klant doorloopt vanaf het ontstaan van zijn behoefte tot en met het de (hopelijk) langdurige relatie met jouw bedrijf. Door middel van Customer Journey Marketing probeer je elke fase in deze reis te optimaliseren, zodat je zoveel mogelijk klanten aantrekt en tot een enthousiaste klant maakt.

 

Na de training Customer Journey Marketing

  • Kun jij analyseren hoe de customer journey er voor jouw bedrijf of organisatie uit ziet.
  • Weet jij hoe je content in kunt zetten in de Customer Journey
  • Weet jij hoe je met jouw aanbod in kunt springen op de verschillende momenten van de klantreis
  • Kun jij de customer journey optimaliseren met een mix van on- en offline kanalen
  • Weet jij hoe je verschillende communicatiestijlen en overtuigingsstrategieën toe kunt passen in de verschillende fases van de customer journey
  • Kun jij strategieën toepassen om klanten tijdens aan het eind van je customer journey aan je te binden

Het volledige programma van de training, meer achtergrondinformatie én de mogelijkheid om je aan te melden, vind je op de website van Competence Factory 

    Wil jij trainen met 20% korting?

    Lijkt die training Customer Journey Marketing je wel wat? En lijkt het je nog mooier als je die met 20% korting kunt volgen? Vraag dan hieronder mijn persoonlijke code op, zodat jij 20% korting krijgt. 

    10 + 9 =

    Over Competence Factory 

    Competence Factory is een opleidingsinstituur in hartje Utrecht. En dé keuze als jij wilt werken aan de skills die morgen van professionals worden gevraagd. Je kunt hier terecht voor trainingen en opleidingen op het gebied van online marketing, design thinking, webdesign, UX en uiteraard customer journey marketing. De trainingen en opleidingen worden verzorgd door echte praktijkspecialisten. Zo doe je niet alleen kennis op, maar kun je ook zelf actief aan de slag met jouw leerdoel. 

    Hoi. Ik ben Daniëlle.

     

    Voor Competence Factory verzorg ik de training Customer Journey Marketing. Tijdens deze training neem ik je mee op reis. Een reis naar de belevingswereld van jouw klant.

    Tijdens de training gaan we in op de theorie, maar maken we vooral ook veel tijd vrij om aan de slag te gaan met de klantreis voor jouw bedrijf. Zo ga jij aan het eind van de dag naar huis met heel veel inspiratie én ideeën die je meteen kunt gaan toepassen in de praktijk.

    Ben je benieuwd of de training iets voor jou is? Op de website van Competence Factory lees je er nog veel meer over. Maar je kunt mij natuurlijk ook altijd jouw vraag aan mij stellen. 

    Ik kan je dan meteen die kortingscode geven waarmee jij 20% korting krijgt op jouw training bij Competence Factory 

    Wil je meer informatie over deze training?

    15 + 13 =