fbpx

Het KlantenLab

Voor dienstverleners die een continue stroom enthousiaste klanten willen.

Het KlantenLab

Voor dienstverleners die een continue stroom enthousiaste klanten willen.

Trek een continue stroom klanten aan

In het KlantenLab

Leer jij hoe jouw klanten zich oriënteren, welke stappen ze nemen en hoe ze kiezen. Dit kun jij gebruiken in jouw sales en bij het ontwikkelen van jouw aantrekkelijke marketingstrategie.

Maak fans van jouw klanten

In het KlantenLab

Onderzoek je wat jouw klanten verwachten en hoe jij hen nog beter kunt helpen. Daarna ga je aan de slag met nieuwe ideeën om hun verwachtingen te overtreffen en fans te maken van jouw klanten.

Vind meer focus voor jouw bedrijf

In het KlantenLab

Doe jij onderzoek naar jouw klanten. Je ontdekt wat werkt voor hen en voor jou. Zo kun jij wegsnijden wat te weinig bijdraagt en dat wat wél werkt opschalen, optimaliseren en verbeteren.

Ik gun jou ook

 Een continue stroom enthousiaste klanten.  

 Altijd voldoende inspiratie voor nieuwe content die écht aanslaat bij jouw klanten

 Een aanbod waar jouw klanten écht op zitten te wachten

 Vanuit vertrouwen jouw visie en verhaal delen in jouw pitch, op je website en in jouw salesgesprekken, omdat je weet dat jouw kernklant hierop aanhaakt.

  Klanten die keer op keer bij jou terugkeren, omdat ze zo enthousiast zijn. 

  Samenwerkingen waar je energie van krijgt

  Met meer focus werken aan die dingen waarmee je jouw bedrijf laat groeien

Goed nieuws. Dat kan ook voor jou!

Het hoeft niet zo moeizaam te gaan. Als jij weet wat jouw klanten beweegt, dan wordt het vanzelf makkelijker.

Je hoeft daar geen dure consultants of bureau’s voor in te huren, die je 10.000 euro (of een veelvoud daarvan) in rekening brengen en je daarna vertellen hoe jij het beter kunt doen voor jouw klanten.

Het is toch véél logischer als jij je zelf in jouw klanten verdiept en je de inzichten meteen kunt gebruiken om je marketing aantrekkelijker en jouw klanten enthousiaster te maken.

Wil je weten of het KlantenLab ook iets voor jou is?

Twijfel je of het KlantenLab iets voor jou is? In een geheel vrijblijvend gesprek beantwoord ik al jouw vragen. 

Wil jij ook

  jouw marketing, communicatie en sales aantrekkelijker maken, zodat je meer leads binnen krijgt en daar ook echt klanten van maakt?  

  jouw klanten door en door kennen, zodat je hen zo goed mogelijk kunt helpen?  

  jouw processen verbeteren, zodat ze werken voor jou en voor jouw klanten?

  jouw diensten zó goed maken dat je klanten enthousiast worden?

  vooral tijd en energie stoppen in de dingen waarvan je weet dat ze werken, zodat je in minder tijd méér gaat bereiken?

  echte fans, die aan anderen vertellen hoe goed jij het doet en jouw marketing voor jou gaan doen? 

Samen maken we van jouw klant een fan

Ik werkte twintig jaar als marketing adviseur en manager. Ik vertelde het verhaal van de organisatie, ontwikkelde marketingcampagnes, voorzag sales van leads en begeleidde organisatietransformaties. Maar écht succesvol lukte dat pas toen ik mij ging verdiepen in de klanten. Toen ik tijd, energie en financiële middelen investeerde in uitgebreid klantonderzoek en met deze inzichten verbeteringen aanbracht in marketing, processen en het aanbod. Het zorgde voor een sterkere verbinding met (potentiële) klanten, waarbij het enthousiasme voor elkaar centraal stond. 

Veel grote organisaties geven ze tig-duizend euro’s uit aan klantonderzoek en customer journey trajecten. De gemiddelde ondernemer kan zulke bedragen niet zomaar even op tafel leggen. En zo blijven deze waardevolle trajecten voorbehouden aan de  happy few.

Tot nu dan, want in het KlantenLab kun jij onder mijn begeleiding ook aan het de slag met het onderzoeken van jouw klant en het ontwikkelen van nieuwe concepten voor jouw marketing, communicatie, diensten en processen.

Even geduld nog...

 Dit najaar gaan de deuren weer open. 

Aan jou de keuze. Wil je zelfstandig én in jouw eigen tempo aan de slag? Vanaf half oktober kun je aan de slag voor slechst 249 euro. 

Of behaal jij betere resultaten als je ook persoonlijk wordt begeleid? Dan past het groepstraject van het KlantenLab beter bij jou.
Samen met maximaal 9 anderen ga jij actief aan de slag om jouw marketing aantrekkelijk, je aanbod passend en je processen klantvriendelijk te maken. Het groepstraject start begin november en kost jou deze ronde 579 euro.

Wil je voorkomen dat je mispakt? Meld je dan  hier aan voor de wachtlijst.
Ik mail je dan zodra de deuren opengaan, zodat jij je als eerst aan kunt melden voor het groepstraject of het zelfstandige KlantenLab traject. 

Wat houdt het KlantenLab in?

In het KlantenLab ga je eerst klantonderzoek doen. Met alle inzichten ga je vervolgens aan de slag met de bouwstenen voor een continue stroom enthousiaste klanten: aantrekkelijke marketing, een passend aanbod en klantvriendelijk processen. Je gaat dus eerst onderzoeken en dan ontwikkelen.

Het OnderzoeksLab

Stap 1

Afbakenen

Stap 2

Klantbeleving

Stap 3

Klantonderzoek

Stap 4

In je klant verplaatsen

Stap 5

De klantreis

Stap 6

Weg met de aannames

Stap 7

Het verschil maken 

Het OntwikkelLab

Module 1

Aantrekkelijke marketing

Module 2

Onweerstaanbaar aanbod

Module 3

Klantvriendelijk proces

Yes! Ik wil ook een klantgerichte business. Ik meld me nu alvast aan voor het groepstraject van het KlantenLab en maak gebruik van de feestprijs van 579 euro.

11 + 13 =

geDAAN

Michiel, omop.nl

Michiel, Omop.nl

“In 2018 hebben we omop.nl overgenomen. Onder begeleiding van Danielle zijn we aan de slag gegaan met onze kernwaarden en hebben we gebruikers geïnterviewd. Nu hebben we een nieuwe branding én een product dat beter aansluit op de klantwensen. Daarmee hebben we al een aantal grote, nieuwe klanten gekregen.”

Dit zeggen anderen over mij

Jeroen, Corvus Infra

Jeroen, Corvus Infra

“Bij de opstart van Corvus Infra hebben we Danielle gevraagd ons te begeleiden bij het leggen van een stevig fundament. Onder haar begeleiding zijn we samen aan de slag gegaan met onze kernwaarden en klantbelofte. Dit is uiteindelijk de basis geworden van onze branding, content en alle uitingen die wij doen.”