fbpx

Training Customer Journey denken & doen

Meer resultaat behalen voor jouw klanten 

Meer resultaat behalen voor jouw klanten 

Training Customer Journey denken & doen

FRUSTREREND, TOCH? 

De markt wordt overspoeld met marketeers en coaches, onder elke straatsteen vind je ze. En daardoor voel je je soms onzeker. Want waarom zouden klanten dan voor jou kiezen?

En al die marketeers bieden hetzelfde aan, het is wel een beetje eenheidsworst. Van kernwaarden, tot content marketing en de ideale klant. Dat is wel zo’n beetje het standaardverhaal van de gemiddelde marketeer. En daar is niets is mee. Het is een goed startpunt. Maar om écht het verschil te kunnen maken voor jouw klanten is wel meer nodig dan de problemen en verlangens van de ideale klant in kaart brengen.

Dat zie je zelf ook. Maar je mist nu nog de kennis en praktische vaardigheden om hier bovenuit te kunnen stijgen. Je voelt dat een marktingstrategie, waarin klantbeleving en klantinzichten centraal staan, voor meer resultaat voor jouw klanten zorgen.

 

En dus:

 Lees je boeken en blogs

 Bekijk je video’s

 Luister je podcasts

 En volg je webinars, challenges en online trainingen

En dit levert je wel inzichten op, maar het is vaak meer van hetzelfde en helpt jou niet om de volgende stap te maken. Je aanbod wordt niet onderscheidend én je blijft onzeker over wat jij nu meer te bieden hebt dan andere marketeers en coaches.  

Dat kan anders. Het zou toch geweldig zijn als jij straks:

 

 Jezelf vol zelfvertrouwen in de markt presenteert, omdat je weet dat wat jij doet jouw klanten veel oplevert

 Weet dat jij een onderscheidend aanbod hebt dat verder gaat waar jouw collega’s stoppen, zodat jij je onderscheidt van al die andere marketingexperts

  De theorie achter customer journeys en klantbeleving kent en deze keer op keer op een simpele en effectieve manier kunt inzetten voor al jouw klanten

  Fantastische resultaten behaalt voor jouw klanten, waardoor zij keer op keer terug komen

  Ook de customer journey van jóuw klanten inzchtelijk hebt, waardoor je klanten makkelijker aantrekt en langer aan je bindt.

Ik weet hoe het voelt. Geloof me.

Ik werk al ruim twintig jaar als marketing adviseur en manager, in loondienst of als zelfstandige. Ook bij mij ging dat met vallen en opstaan. Maar alles veranderde, zodra ik ging investeren in het ophalen, verwerken en inzetten van klantinzichten. Vanaf het moment dat ik zélf deze vaardigheden ontwikkelde, werd het een stuk makkelijker om klanten aan te trekken, keuzes te maken, content te produceren en collega’s te overtuigen en mee te krijgen in mijn plannen. 

Mijn missie? De wereld van klantbeleving, klantreizen en salesfunnels makkelijker en toegankelijker maken. Niet alleen voor de grote corporate organisaties, maar juist ook voor MKB en ZZP’ers. Zodat iedere ondernemer die het altijd maar beter wil doen voor zijn klanten, hier ook de juiste inzichten en tools voor heeft.

Maar dat kan ik niet alleen. En dus ga ik dat jou ook leren in de training Customer Journey denken & doen. Niet door je allerlei boekwerken door te laten spitten. Maar gewoon in de praktijk. Ik leg het uit, geef jou de handvatten. En jij gaat, met mijn hulp, meteen aan de slag.

Nieuwsgierig geworden naar de training Customer Journey denken & doen? Laat hier je gegevens achter. Ik neem binnen 48 uur contact met je op.

11 + 11 =

WAT GA JE LEREN & DOEN? 

Extra´s

BONUS 1 Je krijgt een maatwerk stappenplan dat past bij jouw klanten en je keer op keer kunt inzetten

BONUS 2 Een complete set templates die jij aan kunt passen in jouw huisstijl en kunt gebruiken voor bijvoorbeeld het begeleiden van het traject en het presenteren van het eindresultaat aan jouw klant.

BONUS 3 (optioneel) Je kunt ervoor kiezen om affiliate te worden van het KlantenLab.

Jouw investering: 2.500 euro 

Ik wil ook aan de slag met Customer journey denken & doen

En dit keer op keer toe kunnen passen voor mijn klanten, zodat zij meer omzet en enthousiaste klanten krijgen. 

geDAAN

Customer journey denken en doen zit echt in mijn bloed. Van het trainen van zelfstandige en corporate marketeers (van oa. KPN, Bol.com, ING en Zilveren Kruis) tot aan het van A tot Z uitvoeren en implementeren van Customer Journey trajecten. En na mijn begeleiding kun jij dat straks ook zelf. Theoretisch onderbouwd én praktisch uitvoerbaar. 

Michiel, omop.nl

Michiel, Omop.nl

“In 2018 hebben we omop.nl overgenomen. Onder begeleiding van Danielle zijn we aan de slag gegaan met onze kernwaarden en hebben we gebruikers geïnterviewd. Nu hebben we een nieuwe branding én een product dat beter aansluit op de klantwensen. Daarmee hebben we al een aantal grote, nieuwe klanten gekregen.”

Dit zeggen anderen over mij

Jeroen, Corvus Infra

Jeroen, Corvus Infra

“Bij de opstart van Corvus Infra hebben we Danielle gevraagd ons te begeleiden bij het leggen van een stevig fundament. Dat is zo goed bevallen, waardoor wij haar nu opnieuw in hebben gezet om in kaart te brngen hoe de klantreis eruit ziet en hoe wij makkelijker binnenkomen bij opdrachtgevers en ervoor kunnen zorgen dat ze langer bij ons blijven.

Veel gestelde vragen

Wat gebeurt er nadat ik me aan heb gemeld?

Nadat je je hebt aangemeld neem ik binnen 24 uur contact met jou op en plannen we de data van de trainingen in.  Ook lopen we alle ins en outs nog even door en stel ik jou wat vragen zodat ik de training voor jou op maat kan maken. 

Kan ik ook in termijnen betalen?

Ja, dat kan. Ik snap dat het best een investering is. Daarom is het ook mogelijk om in 3 maandelijkse termijnen te betalen, te weten:

  • 1.000 euro
  • 1.000 euro
  • 500 euro

Als je hier gebruik van wilt maken, kun je een mail sturen naar danielle@endaan.nl

Ik heb nog geen praktijkcase om mee aan de slag te gaan. Is dat een probleem?

Nee, zeker niet. Na de start van de training heb je één jaar de tijd om de praktijkbgleiding in te zetten. Dat moet lukken, toch? 

Als iedereen deze training krijgt, kan ik me nog steeds niet onderscheiden, toch?

Dat klopt. Daarom train ik per kwartaal maximaal 3 marketeers hierin en spits ik de training voor iedereen toe op zijn of haar kernklanten. 

Affiliate van het KlantenLab? Wat houdt dan in?

Het KlantenLab is een online omgeving waar kleine ondernemers en ZZP’ers onderzoek doen naar hun kernklanten en deze inzichten daarna vertalen naar 

– aantrekkelijke marketing

– verleidelijk aanbod 

– klantvriendelijke processen 

Als affiliate kun jij jouw klanten en relaties doorverwijzen naar het Lab. Jij krijgt een vergoeding voor elke klant die je aanbrengt.

Ook kun je het klantenlab (tegen een beperkte vergoeding) gebruiken als aanvulling op of bonus bij jouw eigen (online) training of traject. 

Vinden de trainingen fysiek of online plaats?

Als het mogelijk is, dan vinden de trainingen zoveel mogelijk fysiek plaats op een inspirerende locatie. Als dat niet mogelijk is, dan worden de twee fysieke trainingen verdeeld ovr 4 kortere online sessies.