Moeiteloos klanten vinden, binden en behouden?

Dat kun je straks zelf

Moeiteloos klanten vinden, binden en behouden?

Dat kun je straks zelf

Een stevige marketing & communicatie basis

Na deze training

Heb je voortaan zelf de kennis en vaardigheden in huis om een stevige basis te leggen voor de marketing en communicatie van jouw organisatie. En terwijl ik je dit leer, brengen we het samen in de praktijk. Aan het eind van het training heb je de basis gelegd en een concreet plan voor de komende jaren.

Je leert de theorie en brengt dit in de praktijk

Na deze training

Heb je jouw kennis én je vaardigheden een flinke update gegeven. Je hebt duidelijke uitgangspunten voor marketing en communicatie én je bent voortaan de stem van de klant binnen jouw organisatie. Dit maakt jou tot een uitstekend sparringspartner voor customer service, sales en directie.

Zelf klantbeleving meten en verbeteren

Na deze training

Weet jij hoe je klantinzichten verzamelt em heb je de technieken om met hen in gesprek te gaan. Ook weet je hoe je deze inzichten kunt gebruiken om de marketing & communicatie, sales, services en processen van jouw organisatie te verbeteren.

HERKENBAAR?

Je vindt het belangrijk om:

  Je als marketeer te ontwikkelen

  Je kennis meteen om te zetten naar actie én resultaten 

  Een gewaardeerde sparringspartner voor jouw collega´s en directe te zijn 

  Vanuit een goede basis je marketing en communicatie neer te zetten, zodat je met minder moeite meer klanten aan gaat trekken

  Moeiteloze marketing & communicatie, waarin jouw collega’s, de directie én de klanten zich herkennen 

Maar je wilt niet langer:

  Dat de waan van de dag jouw agenda bepaalt, omdat je focus mist. 

  Het gevoel dat je alles half doet, omdat er geen lijn in zit, geen krachtige keuzes worden gemaakt en de basis mist. 

  Worstelen om voldoende en aantrekkelijke content te maken, die aanslaat bij collega’s en klanten. 

  De continue strijd met sales, omdat zij meer kwalitatieve leads willen. 

  Veel tijd en energie steken in cursussen die wél je kennis verbeteren, maar die je in de praktijk niet verder brengen. 

Ik laat je zien dat marketing ook moeiteloos kan voelen!

 

Ja, echt. Het kan een moeiteloos proces worden. Als je de basis maar op orde hebt. Als je maar díe dingen gaat doen die passen bij jou en je klant. Ik kan je leren hoe je zelf die goede basis legt voor jouw organisatie. Een basis waarin je directie en collega’s zich herkennen. Een basis waarmee je moeiteloos klanten gaat aantrekken.

Ik ga het je niet alleen leren. We gaan het ook meteen doen. Zo heb je twee vliegen in één klap. 
Hoe? Laat hieronder je e-mailadres achter, dan leg ik het je uit.  

Ik weet hoe het voelt. Geloof me.

Ik heb twintig jaar als marketing adviseur en manager gewerkt. Ook bij mij ging dat met vallen en opstaan. Sales wilde meer leads. Ik voelde druk om nieuwe campagnes en content te ontwikkelen die klanten aantrok. Het ging allemaal niet moeiteloos. We maakten geen keuzes in verhaal, boodschap en thema’s. En écht verdiepen in de doelgroep was niet aan de orde. En dus was het allemaal los zand. Gewoon omdat de basis ontbrak. 

Maar alles veranderde, zodra ik ging investeren in de basis. In onderzoeken waar de organisatie voor stond, welke boodschap daarbij paste én waarin ze echt anders waren dan al die anderen. Maar ook in het ophalen, verwerken en inzetten van klantinzichten.

Vanaf het moment dat ik zélf deze vaardigheden ontwikkelde, werd het een stuk makkelijker om klanten aan te trekken, keuzes te maken, content te produceren en collega’s te overtuigen en mee te krijgen in mijn plannen. 

En dat ga ik jou ook leren. Niet door je allerlei boekwerken door te laten spitten. Maar gewoon in de praktijk. Ik leg het uit, geef jou de handvatten. En jij gaat onder mijn begeleiding meteen aan de slag.

NA DEZE TRAINING

  Heb je de basis voor je marketing & communicatie én een actieplan voor het komende jaar.

  Heb je meer focus. Past iets niet bij je klanten of bij de organisatie? Dan doe je het niet. Alle energie gaat zo naar activiteiten en projecten die leads én klanten opleveren. 

  Adviseer je collega’s gefundeerd over strategische beslissingen op het gebied van marketing, sales, procesinrichting en dienstaanbod.

  Weet je hoe je kernwaarden en klantbeloften formuleert en hoe je deze als startpunt voor je markting en communicatie gebruikt.

  Weet je hoe je potentiële klanten kunt bereiken & raken, zodat ze fan van je worden. 

  Weet je hoe je klantinzichten ophaalt en verwerkt in persona’s en klantreizen.

  Kun je vanuit klantinzichten voorstellen doen voor verbeteringen of nieuwe projecten op het gebied van marketing, sales, processen en dienst- of productaanbod.  

  Vertegenwoordig jij de stem van de klant binnen jouw organisatie.

  Heb je voldoende klanten die graag willen helpen bij de promotie van jouw organisatie en die je dus in kunt zetten voor je marketing & communicatie.

WAT GA JE LEREN & DOEN? 

Extra´s

BONUS 1 Na afloop van het traject ben ik nog een half jaar jouw sparringspartner. Elke maand hebben we een Zoom of Skype sessie waarin je mij al je vragen kunt stellen en jouw issues kunt voorleggen.

BONUS 2 Een website review door Online by Louise en mijzelf. Samen bekijken wij jullie website en komen we met tips om deze nog beter te laten passen bij de basis die we samen hebben gelegd.

BONUS 3 Alle templates en materialen die ik gebruik in dit traject krijg je, indien gewenst, aangepast in de huisstijl van jouw organisatie. Zodat jij ze intern ook kunt gebruiken.  

Jouw investeringen

Tijd om eerlijk te zijn. Ik ga wel wat van je verwachten. Je hoeft geen avonden en weekenden te studeren op taaie theorie, maar ik verwacht wel jouw inzet op de momenten dat ik er ben én bij de opdrachten waar je zelf mee aan de slag gaat. 

En sommige van die opdrachten kosten tijd. Maar hé, aan het eind van het traject heb je niet alleen geïnvesteerd in jouw kennis en vaardigheden. Je hebt ook de basis gelegd voor de komende jaren én een concreet stappenplan om mee aan de slag te gaan. 

Daarnaast is er natuurlijk ook een financiële investering 

 

Module 1: 4.000 euro

Module 2: 3.000 euro

Module 3: 3.000 euro 

Wil je twee modules of gewoon de hele training volgen? 

Je betaalt dan altijd 5.500 euro 

Benieuwd hoe dit traject er voor jou uit zou zien? Of wil je nog wat extra informatie? Laat hier je gegevens achter. Ik neem binnen 48 uur contact met je op.

2 + 11 =

geDAAN

Michiel, omop.nl

Michiel, Omop.nl

“In 2018 hebben we omop.nl overgenomen. Onder begeleiding van Danielle zijn we aan de slag gegaan met onze kernwaarden en hebben we gebruikers geïnterviewd. Nu hebben we een nieuwe branding én een product dat beter aansluit op de klantwensen. Daarmee hebben we al een aantal grote, nieuwe klanten gekregen.”

Dit zeggen anderen over mij

Jeroen, Corvus Infra

Jeroen, Corvus Infra

“Bij de opstart van Corvus Infra hebben we Danielle gevraagd ons te begeleiden bij het leggen van een stevig fundament. Onder haar begeleiding zijn we samen aan de slag gegaan met onze kernwaarden en klantbelofte. Dit is uiteindelijk de basis geworden van onze branding, content en alle uitingen die wij doen.”