TRAJECT RAAK

Wil jij ook moeiteloos klanten aantrekken? Op een manier die past bij jou en je klanten?

TRAJECT RAAK

Wil jij ook moeiteloos klanten aantrekken? Op een manier die past bij jou en je klanten?

HERKENBAAR?

Je wilt vooral: 

 Een continue stroom nieuwe, enthousiaste klanten 

 Werken vanuit een stevige (marketing)basis, zodat je weet wat je wanneer moet doen en alles elkaar versterkt.

  Met niet teveel tijd en geld meer klanten bereiken. 

 Langdurige relaties opbouwen met nieuwe klanten die jouw grootste fans worden 

 Een unieke, onderscheidende boodschap waar klanten op aanhaken.  

Je bent klaar met: 

 Een onherkenbare, grijze muis zijn

Veel tijd investeren om klanten aan te trekken, die vervolgens maar één keer en kort bij je zijn

Leuren met jouw organisatie en diensten

Veel tijd, geld en energie stoppen in marketing & communicatie die niets oplevert

  Moeilijk doen. Dit moet toch makkelijker kunnen? 

Ik help je, zodat ook jij moeiteloos klanten gaat aantrekken.

 

Ja, echt. Het kan een moeiteloos proces worden. Als je de basis maar op orde hebt. Als je maar díe dingen gaat doen die passen bij jou en je klant. Ik kan je leren hoe je zelf die goede basis legt voor jouw organisatie. Een basis waarin de hele organisatie zich herkent. Een basis die als eikpunt dient. Niet alleen voor je marketing & communicatie, maar ook voor salesgesprekken, bij het ontwikkelen van nieuwe diensten én bij het goed inrichten van interen processen. Kortom, alles wat nodig is om enthousiaste klanten te krijgen én te houden.

Twijfels? Vragen? In een gratis en vrijblijvend gesprek vertel ik je meer over mijn werkwijze én geef ik je al een paar tips waarmee je meteen aan de slag kunt. Lijkt dat je wel iets? Laat hieronder je e-mailadres achter, ik neem contact met je op.   

Ik verbind jouw organisatie met jouw klant

Ik heb twintig jaar als marketing adviseur en manager gewerkt. Vooral aan het begin van mijn carrière ging dat met vallen en opstaan. Sales wilde meer leads. Ik voelde druk om nieuwe campagnes en content te ontwikkelen die klanten aantrok. Het lukte wel, maar ging verre van moeiteloos. Terugkijkend kan ik het terugvoeren op het gebrek aan verbinding met de klant én het gebrek aan scherpe keuzes. Keuzes in verhaal, boodschap en thema’s. En dus was het allemaal los zand. Gewoon omdat de basis ontbrak. 

Maar alles veranderde, zodra ik ging investeren in die basis. In onderzoeken waar de organisatie voor stond, welke boodschap daarbij paste én waarin ze echt anders waren dan al die anderen. Maar ook in het ophalen, verwerken en inzetten van klantinzichten.

Door daarna naar de verbinding te zoeken tussen organisatie en klant konden we écht stappen maken. Klanten kwamen makkelijker én bleven langer. Allemaal doordat we een boodschap hadden waarop ze aanhaakten, de verwachtingen vervolgens waarmaakten en uiteindelijk zelfs overtroffen.

NA HET TRAJECT RAAK HEB JE

 Aantrekkingskracht. Je weet hoe je klanten kunt aantrekken en aan je kunt binden. Online & offline.
 Scherpte. Je weet waar jouw organisatie voor staat en hoe je dit naar buiten brengt. Zo scherp, dat potentiële klanten hierop aanhaken.
 Focus. Je weet wat bij jou en jouw klanten past. Geen twijfel meer over in te zetten kanalen, middelen of processen en de inrichting hiervan.
 Klantinzichten. Die je kunt toepassen in je marketing & sales om nog meer klanten aan te trekken.
  Fans. Je weet hoe je de ervaring voor je klant optimaliseert, zodat ze steeds bij je terug blijven komen en jouw ambassadeurs worden.
  Inspiratie. Je hebt ideeën voor content die bij je klant past. Of juist een nieuw businessidee of een verbeterd aanbod.
  Een planning. Je weet wat je de komende 2 jaar gaat doen.
 Een uitgebreid document waarin je alles keer-op-keer terug kunt lezen.

DE INHOUD 

Extra´s

BONUS 1 Na afloop van het traject ben ik nog een half jaar jouw sparringspartner. Elke maand hebben we een Zoom of Skype sessie waarin je mij al je vragen kunt stellen en jouw issues kunt voorleggen.

BONUS 2 Een website review door Online by Louise en mijzelf. Samen bekijken wij jullie website en komen we met tips om deze nog beter te laten passen bij de basis die we samen hebben gelegd. 

Jouw investeringen

Een goede basis kost tijd. Tijd van jou én van het team dat met ons dit traject gaat doorlopen. In totaal hebben we 4 a 5 bijeenkomsten van ongeveer drie uur nodig om het hele traject door te lopen. Maar dan heb je ook een basis die breed gedragen wordt binnen jouw organisatie én die ervoor zorgt dat jij méér enthousiaste klanten binnenhaalt. 

Voor het traject Raak betaal je 4997 euro 

INTERESSE?

Meer weten over dit traject? Over de impact die het heeft als je de raakvlakken vindt tussen jouw organisatie en de kalnten. Ik ligt het graag nog eens toe. Samen kunnen we dan bepalen hoe jullie traject er uit zou kunnen zien. 

De investering voor dit traject is afhankelijk van jullie wensen en het aantal klantgroepen dat onderzocht moet worden. Ik vertel je hier graag meer over in een persoonlijk gesprek.

geDAAN voor zakelijke dienstverleners

Michiel, Omop.nl

Michiel, Omop.nl

“In 2018 hebben we omop.nl overgenomen. Onder begeleiding van Danielle zijn we aan de slag gegaan met onze kernwaarden en hebben we gebruikers geïnterviewd. Nu hebben we een nieuwe branding én een product dat beter aansluit op de klantwensen. Daarmee hebben we al een aantal grote, nieuwe klanten gekregen.”

Dit zeggen andere zakelijke dienstverleners over mij

Jeroen, Corvus Infra

Jeroen, Corvus Infra

“Bij de opstart van Corvus Infra hebben we Danielle gevraagd ons te begeleiden bij het leggen van een stevig fundament. Onder haar begeleiding zijn we samen aan de slag gegaan met onze kernwaarden en klantbelofte. Dit is uiteindelijk de basis geworden van onze branding, content en alle uitingen die wij doen.”